Naam:

7. Harjan ten Brinke
  8. Thabita van Dijk
  9. Monica Stouten

Over onze reis

Begin dit jaar stuurde Jan Biersteker, docent aan de Hogeschool Viaa, een mail rond naar collega's met de vraag of er belangstelling was om als reisgenoot in oktober mee te gaan naar Peru.

​De liefde voor het land Peru en zijn bevolking, waar Jan en zijn gezin zes jaar hebben gewoond en gewerkt, wil hij graag met ons delen.

Wij zijn nieuwsgierig geworden en gaan graag met hem mee.

We zullen enkele scholen en de universiteit in Lima gaan bezoeken,  Jan, Ruud en Eize als docenten van Viaa en ook Tabitha zullen daar workshops geven.

Eveneens staat het bezoek aan een project gesteund door Tear en het bezoek aan het kantoor van Compasion op ons programma en bezoeken we natuurlijk de vier studenten van Viaa die momenteel in Peru stage lopen.

Verder zal onze reis bestaan uit het bezoeken en genieten van de Peruaanse cultuur en de natuur met haar prachtige flora en fauna, zelfs een verblijf en overnachting in de jungle maken we misschien nog mee.

Als de techniek ons niet in de steek laat hopen we jullie door middel van deze reislog op de hoogte te houden van onze reis.

Bezochte landen

Wij hebben 16 landen (7%) bezocht:

België, Cambodja, Canada, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Spanje, Vietnam, Zwitserland.