Dag 3 in Lima

8 oktober 2016 - Lima, Peru

vandaag maar even een rustige dag, samen naar "onze" supermarkt op de hoek voor de broodjes, beleg en fruit, wat even weer anders was dat we nu in het park gingen eten en dat er constant politie rondliep, waarom? het blijft een rare stad met veel criminaliteit, overdag merken we er niets van maar dat schijnt snachts wel anders te zijn in sommige delen van Lima.

Voor koffie zijn we aan het wandelen gegaan en vonden een Starbucks,  heerlijk genoten van de  broodnodige coffeine, haha, tijdens onze wandeltocht ook nog genoten van de primitieve winkeltjes en we konden het niet laten om nog wat voor ons onbekend fruit te kopen, dat we afgezet zijn bij het betalen van dit fruit Is wel een feit maar als je mensen ziet, gun je ze de 5 sol (1euro) echt wel.

Rond de middag met twee taxi's naar een lunch restaurant met live muziek en optredens, erg luxe voor Peruaanse begrippen, wat hebben we genoten, heerlijk eten en ja hoor ook onze voeten gingen van de vloer, helaas hebben wij niet de elastische zuid Amerikaanse heupen, maar we hebben ons uiterste best gedaan en de stemming zat er goed in, wat een feest.

Savonds samen naar een park in de stad met heel veel fonteinen, wat een geweldige shows werden daar gehouden met de waterorgels compleet met alle kleuren en muziek.

Het hoogtepunt daar was een heel groot water orgel waar met moderne lasertechniek een historisch verhaal en de Peruaanse natuur werd afgebeeld in de nevel van het water, wat een show van water, afbeeldingen, bewegende beelden en heel veel kleuren, prachtig

En nu weer lekker slapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade