We zijn onderweg...

6 oktober 2016 - Lima, Peru

Woensdagmorgen 9.15 perron 5 in Zwolle, daar stond de trein die ons naar Schiphol brengt.

Een beetje gespannen maar met heel veel zin gingen we met ons achten, Jan, Tabitha, Eize, Marianne, Ruud, Gretha, Harjan en Jenny aan de reis beginnen die ons waarschijnlijk heel veel meer van Peru zal laten zien.

Het inchecken ging vlekkeloos, vlak voor vertrek hadden we nog een kleine vertraging doordat er drie russen van boord werden gezet die iets te diep in het glaasje hadden gekeken.

Met een beetje meer gas erbij kwamen we exact op tijd aan in Panama, de reis naar Panama duurde  ruim 10 uur.

Ondanks dat we elkaar nog niet heel goed kennen was er vanaf het begin een goede klik en werd het super gezellig, dat beloofd nog wat voor de komende tijd, leuk.

Van Panama naar Lima, na een tussen stop van 2,5 uur en een vlucht van ruim drie uur, waren de meesten wel erg vermeoid en werd de reis niet door iedereen bewust meegemaakt, de oogjes vielen snel dicht ook al kon je de benen niet altijd makkelijk kwijt.

In Lima stond een mini busje te wachten die ons naar het eerste hostel vervoerde.

We kwamen aan bij een hostel die je kunt vergelijken met een huis in Nederland uit de jaren 50 , 60  waar nog totaal geen renovatie heeft plaats gevonden, een geweldige ervaring.  moe maar voldaan gaan we nu slapen.

1. Gesien Houweling - van Schayck:
    6 oktober 2016
    Interessant om te volgen......
  2. Elza:
    7 oktober 2016
    Hopelijk hebben jullie lekker geslapen daar . Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Kom maar op met die verhalen.